dimarts, 25 de maig del 2010

La manera de cuinar

Avui et parlare d'un estudi que diu que a Catalunya han baixat les toxines del menjar y que la manera de cuinarlos, cru, fregit, planxa, forn o bullit, varia poc la quantitat de contaminants. Les mongetes verdes tenen menys toxines que el peix o la carn, les verdures envasades mes que les que no ho son i el bistec fregit mes que a la brasa, com les sardines.
Diu l'estudi que es mes important la qualitat en cru, que com el cuinis i que millor que no et mengis les grases de les coses que es on mes ni ha. Curiosament uns del aliments amb mes toxics, son la tonyina i l'oli.
Tu menja de tot i ben variat i aixi tens menys posibilitats de pendre substancies quimiques. Al cole segur que tambe t'explicaran les cadenas trofiques. M'agradaria ara donar te unes cireres vermelles i dolces de l'arbre del jardi de Bigues. Son maques com tu i aquest any ni han poquetes. Les mes saludables del Valles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada