diumenge, 16 de juny del 2013

espietes

Mai m'ha preocupat que la gent sàpiga coses de mi. No abans ni ara. Hi han coses que no les sabra mai ningú perquè jo mai ho exposaré a cap tipus de xarxa social, des de el bar al face, i ni Obamas ni Nixons podran esbrinar com va ser allò si jo no explico.A la feina ja fa anys que una maquina gravava segons de cada conversa telefònica i desprès algú ho escoltava per si hi havia algun indici sospitós.Tots els mètodes em semblen be per evitar danys a la població, perquè hi ha força sonat, que l'únic que vol es ferse visible.I si no mira als americans, suposo que vosaltres tambe, estan contents de ser espiat per la seva seguretat.El gran secret era l'espieta Prisma i ara CIA, Pentagono i tothom a revisar el seus protocols esventrat per algú que creia que el mon tenia que saber ho. Espiem d'acord, però diguem ho. a mes si tot esta penjat al núvol que mes dona que et diguin que s'ha destruït. Ja veuras com es de difícil recuperar un document d'internet si algun dia se't fon. Altre cosa es els rumors.Les mentides i les falses informacions. Donaria alguna cosa per revisar el meu expedient de la feina, valoracions i fets puntuals que Debian configurar el meu perfil. M'emprenya que utilitzin el que no se ho he fet, no que sapiquen el que faig. Perquè sinó vull no ho faig i avall fins la NASA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada