diumenge, 30 de juny del 2013

sant Pau

Avui es el sant del pare. ja se que quasi no ho cel.lebre ho però m'agrada seguir fent ho Son dies d e revetlles i a  l'avi li costa escriure. D'una banda els ulls fan una certa pampallugues que mes difícil fins i tot llegir i l'altre es que amb tants dies de medicació m'hauran buidat una mica el cervell i no tinc idees. Igual com estem fent amb a casa, s'ha de reestructurar. Si que varem fer una verbena o revetlla la nit de Sant Joan. Els amics porten alguna cosa de picar i la casa posa el cava i les coques que semblen fetes d'or.El fred, 11 graus al jardí, ens va fer entrar a una quinzena de persones a la sala, on la taula de billar es va convertir en un buffett.L'avi havia poat una condició i era que la musica que sones fos en vinil, perquè això marcava bastant una època. I així va ser. Com si fóssim experimentats DJ's, n'hi havia un que ho havia sigut, la musica no va parar fins les dues recuperant temes emblemàtics,alguns dels quals els havien portat també els convidats. Al marxar la temperatura era mes bona. Per l'any vinent tinc l'esperanza de que soparem al jardí, amb flors i unes torxes com a punts de llum que em farà gracia de posar.Mirarem la seva flama i veurem el dimani amb guants, cua i barret. Hi a lo millor estem junts,...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada