dijous, 16 d’octubre del 2014

Dibuixant

Bartomeu Segui es un dibuixant de 25 anys, mallorquí, premi nacional de còmic de 2009.Enamorat de Irlanda i de Moebius. Ara prepara el festival Nostrum que diu serà molt enriquidor. Esta convençut de la força del còmic a ses illes. En aquest camp, les Balears juguen la champions. Això si amb industria zero. Es com un cinema independent. La part positiva es la llibertat. Les grans industries marquen estil. Aquí hi ha mes creativitat i això ven molt. I et fa mes exportable.Els dibuixants em sigut de tebeo, de còmic, de novel.la gràfica de historietes. Jo sempre he fet el mateix. No treballo amb guionistes. Jo mateix faig de narrador. Començo a pensar que tinc moltes coses per  fer. Surto a llibre per any. Creo histories diferents i sempre m’identifico amb la darrera. Per això he escrit a tants mitjans diferents. Preferix fer un llibre darreral’altre sinó li sembla que es fa competència a si mateix. Justament Las oscuras manos del olvido i Las serpientes ciegas. Com veieu es un dibuixant prolífic. Si ha de posar hi color, el blau. Com el mar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada