diumenge, 21 d’agost del 2011

el rellotge biologic

El dia 16 va ser un dia i,portant per la família.Em diu el pare que vas fer caca tu soleta.Comences dons a posar en hora el teu rellotge biològic que des de l'evolucio de fa milers d'anys i anem adaptant el nostre organisme. Saps que et parlo de vegades d'unes bessones de la teva edat. El rellotge a elles les hi va alhora i han organitzat una competició d'orinals amb allò de Jo mes, No, jo mes. El primer record que te l'avi d'una estada al orinal, al carrer Sant Lluís de Gracia, es que m'hi vaig seure corrents i el besavi Joan em va donar una galeta maria. dient me que així en faria mes, el que sabràs no es cert. Els cos busca l'equilibri enmig del dia, llum i la nit foscor. Peró la societat actual, sempre desperta, desajusta els nostres cicles vitals i hormonals.El nostre rellotge te 20000 neurones a l'hipotalem que ens fan funcional i cada cel.lula també te el seu mecanisme de control per regenerar se.Pel que fa al teu esdeveniment, a les 8.30 hores del sol, no les variant horaries que imposen els països, es posa en mar l'augment d'activitat intestinal. Es bo que ho aprenguis a aprofitar i sempre aniràs tanquila i sense presses. Presses que en segons quines fases de la vida, potser arribaràs a agrair. No saps quan es d'important, avui també ho se jo, anar al bany quan vols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada