dijous, 1 de setembre del 2011

mobil

M'hauras de perdonar aquestes vacances quasi forçades que ha fet el blog. Ojala no passi mai mes.Hem pogut inaugurar l'Skype, aquest telefon pantalla on et puc veure a tu i al pare mentre parlem. Igual amb això, les famílies parlaran mes que quan vivien juntes varies generacions en una casa. Aquests dies ha tornat el Kevin a passar uns dies i fins i tot s'ha banyat en l'aigua gelada de la piscina, però tan bona...Espero que et posis bona aviat i per això segurament t'has de prendre les medecines encara que no t'agradin gaire. No se a qui t'assembles...Et deia lo del mòbil, perquè en una enquesta, l'avi ha sortit per poc que no en soc addicte. I no ho soc perquè no em passo del meu pressupost mínim, malgrat les clatellades del establiment de trucada amb vosaltres, perquè no envio quasi mai sms, nomes en contesto algun, perquè m'agrada mes parlar amb les persones de cara, perquè no l'utlitzo tota l'estona, pero a la nit m'agrada tenir lo aprop, molts dies quasi no el faig servir i si que es veritat que em poso nerviós si s'espatlla o me'l deixo. L'avi vol que en tot moment pogué ho saber tots on soc. Que de vegades no ho se ni jo...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada