dimecres, 7 de setembre del 2011

immersio

Ahir el pare em va enviar un clip que han gravat a la seva base sobre la feina d'ambulancia i assistència que hi fan.El no es veia però era el que pilotava el majestuós helicòpter que es devia enlairar un moment per desprès tornar lo a situar al rodona groga del terra. Cada vegada que veig un aparell volar m'emociono i mes s hi va el pare. A mi, si m'hagues agradat ser pilot, no ho odia ser es veu que per la miopia.El problema del clip es que no vaig entendre quasi res del que deien. Jo si que tindria que venir a fer una immersió linguistica amb tu i aprendre l'angles d'una vegada. Ara, hi ha un atac frontal dels castellans contra el sistema que fem a Catalunya des de fa 30 anys d'immersio. Que vol dir que una persona quan arriba aquí per treballar i quedar si s'el fa de seguida parlar amb català, en mig de gent catalano parlant. Es l'únic que funciona sobre tot per els que no tenim facilitat per els idiomes o voluntat, o necessitat.Nomes per un recurs dels fatxendàs representan tres famílies que ho han denunciat, fan trontollar tot un pais i una manera de fer. Veurem com responem, si politicament podem superar aquests greuges. No podem parlar de traïció per que ells ja ho van dir a les promeses electorals que acabarien amb la immersió. Estan en camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada