dimarts, 6 de setembre del 2011

boda

Avui fa 38 anys (dia 5) que ens varem casar amb la teva avia, la Tere, de qui no parlem mai.Era una nit de cap d'any que la vaig "conèixer", ja la tenia vista, a Planoles amb la colla d'Aiguafreda. Amb permís de la mili, era l'any 72, el Gango em va avisar de la esquiada nadalenca i jo que m'hi vaig apuntar. Pujo a Planoles per la tarda amb el coupe Seat 950 i a pocs kms, com l'altre any a Meranges, em surto per la dreta del camí o pista forestal.Torno a BCN per deixar lo al mecànic i agafo el tren, potser es la única vegada que ho he  fet, per arribar destrossat al reveillon.Festa i xerinola, fins que a la mitja part del conjunt que amenitzava el ball, agafa les baguetes del bateria i faig un solo que es veu que va convèncer a tothom. Això i la pressió afegida d'un biòleg, Guillem, que també volia ballar amb ella, va fer que es mires d'una altre manera la nit estrellada. Un prometatge com els d'abans i al setembre, per a mi amb una certa precipitacio, casori en sortir de la mili.En una de les visites a Zaragossa, amb l'antonio Portero al Goya, em van deixar tirant darrera la meva reixa del campament. El casament, que no va ser com el Blai però era el que es feia a l'epoca, el dia que presentaven al Cruyff davant el Bruixes, ja t'el explicare. I diuen que al 2030m ja no hi hauran centrals nuclears.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada