dilluns, 8 d’abril del 2013

L'estiu que comença

Que jo recordi es el primer llibre que llegeixo de Biblioteca. Sempre m'agradat llegir els llibres que tinc que tornar, les novel.les del Oest de Sarrià o les que hem deixaven companys a la mili.Ja us he explicat algun cop que es compren llibre, uns per llegir i d'altres nomes per tenir. La Biblioteca de Bigues em va deixar l'altre dia el premi Ramon Llull de la Sílvia Soler. Me'l he empassat en dos dies. Jo pensava que no però també pot ser un llibre per tenir. Escriu com es ella a les tertúlies de la tarda.Una historia familiar a la costa brava catalana que l'autora escriu així..."els mesos anteriors, mentre la intimitat entre la Flavià i l'Andreu lluís els primers brots i anunciava florida, el matrimoni de la Julia i l' Ernest s'havia anat aprimant fins a perdre gruix, pes i consistencia. Entre ells dos s'hi havia instal.lat una fredor que era pitjor que qualsevol conflicte. No hi havia baralles ni raons, ni una gota de passio, els dies no tenien gust de res, les nits s'escolaven viscoses entre els llençols. I així les coses, sense sal ni pebre, sense crits ni plors... es podria dir que s'havien resignat a viure aixi, sense amor, com el malalt oblida dòcilment els plaers del menjar saborós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada