diumenge, 12 de juny del 2011

el ple

Perdona pero fa molts dies que no t'escric. Aixo es que l'avi te altres coses al cap que em preocupen i angoixen motl i ni estar aquesta estona amb tu em distreu. Ahir es va fer el ple de l'ajuntament per constituir el nou consistori. El millor de tot va ser que dos de formacions diferents van dir al jurar per la seva consciencia i unio, en comptes d'honor. Tot CIU va votar al Vila, 6, totes les formacions sortints (PSC, ICV I PP) 6, al Moreno i el Galiano d'ERC, poden participar en el govern es va votar a si mateix,(1), deixan a CIU governar en minoria. No podre entendre mai que siguen decisius, bisagra o frontissa s'en diu ara, no optessin o per la linea sobiranista de Convergencia o per la vessant social i d'esquerres que era al govern de progres. Ni jo, que espero que el Blai em doni de baixa, ni els seus votants ho entendran. I d'aqui 4 anys, ERC haura desaparegut, absorbida aixo si, per noves corrents i agrupacions d'independentisme catala que potser lideri el meu amic Carles. Avui estarem molt aprop, es un dir, doncs desde Montreal, retransmeten el gran premi de formula 1. Ja se que es a l'altre banda, pero mirant boscos, arbres, i llacs, et veig a tu. I dema ja arriba el pare, que volara com l'Alonso, cap a Vancouver.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada