diumenge, 26 de juny del 2011

sant joan

Segon Sant Joan que te'xplico.i l'ultim desde l'exili. Agafem el segon torn de taula, doncs despres de la revetlla tothom s'aixeca tard.Ens vestim una mica per la diada,que avui coincideix amb la patum de Berga desde 1859, pero no tan com perque ens confonguin amb un casament. Can Traver es un lloc molt maco, amb un espai molt gran ple d'alzines i un rellotge d'aigua que agrada molt als nens. Son molt professionals i per aixo em vaig atrevir amb un llamantol canadenc, mes barats, contravenint totes les indicacions del meu signe Aries que em recomana no escollir menars complicats. Escalopins, costelletes, filet i amanides van omplir la taula del Kevin, la Rosa i el Blai i la Gala amb el teu proper cosinet/a. He tingut molts regals. Un llibre "123 568 789", la BSO de Chico i Rita,,un jazz fusio cuba que no m'èsperaba i un jersei blau molt maco que demomennt m'he pogut posar.La conversa sobre les critiques teatrals i cinefiles van portar al Blai a Palamos, i al Kevin a l'estacio de Canovelles Trens amb retard, billets fins a Vic nomes. el perillos joc de creuar les vies i aquella tristessa que sempre hi ha  a les velles estacions quan el vago s'en va.El Kevin a Puigcerda i vosaltres a Vancouver.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada