dijous, 28 de juny del 2012

posteritat

Avui, una setmana justa despres, ja tenim internet altre vegada. Deia Joan Fuster que la seva posteritat sera de paper. la meva tambe. Qualsevol dia, algu apagara l'interruptor i els nostres blogs quedaran en punts suspensius...La veritat es que per un jubilat fa molta companyia. Tambe es veritat que no l'hem trobat molt a faltar. Dues reunions socials perdudes, alguns bons desitjos que ja sabies que hi serien i saber d'alguns bons amics en aquest caluros principi d'estiu. Sense internet tens mes temps per tu, per l'hort, per pensar o llegir. ara que ja ha tornat penso que he aprofitat poc el temps. Pero a mi el que m'interesa es l'actualitat i si pot ser avanzar m'hi. He vist en una foto recent que t'has tallat el cabell. Ja saps que per mi sempre es poc i m'agrada que aneu comodes, joves com sou.Jo ara el porto a l'ú. Algun carallot diu que sembles malalt. La veritat es que ho estic pero tambe es veritat que si no fas panxa, estas moreno i tens la mirada neta, el cabell curt et queda be. I a mes sempre creixera i seras una cara diferent cada dia. I el xampu qeu estalvies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada