dimarts, 7 d’agost del 2012

Els cotxes usats

La noticia es que s'ha disparat en un 17% la seva venda. Segur que es per la recessió.El cotxe ha de ser nou. El millor que pugis comprar. I conservar lo 20 o 30 anys. Això es el que no contamina, el que fa que visitis menys els tallers, que no faci deixalleria i que no t'afectin els impostos. Mira si no la gent de diners de veritat porten un cotxe antic  bo, un Bentley si pot ser, i no aquests bacallans que nomes ensenyen el morro a les cantonades. L'avi ha procurat  fer ho així en el seu millo llarg de kms. Els usats, de 2a ma, corresponen a èpoques mes difícils, Sempre blancs o negres.Vaig començar amb el 600 (414510), usat, desprès el Coupe 903, Fiat motor, desprès el 127 (10 anys pujant a Aiguafreda) jo volia el 1430, desprès el Crysler 150, un armari amb rodes però que els quillos em van robar dues vegades perquè era un tro. El pare hi dormia capiculat amb el Blai al sofà del darrera.I el Ford Ghia, fantàstic i ràpid. Desprès BMW (323) del Gango, 140 punta de gas, usat, el Saab 900, usat i de disseny i el Toyota Celica.(deu anys ja) de mecànica molt fiable , hi portem 195000 kms i com el primer dia.Ara hi ha un mercat envellit amb el 50% matriculat fa una dècada. Es un parc automobilistic que ens mereixem. Mes de 22 milions de vehicles, que no baixen el preu i que es reparen en un 30% d'economia submergida.Tenen el que han llaurat.Hi havia qui deia que el barat era canviar el cotxe cada any. Molt be home!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada