dimecres, 16 de febrer del 2011

la revisio

En aquest moment la ciutat nomes li serveix a l'avi per les revisions. La del cotxe, la de marca i l'ITV i la del atrotinat cos, que no em toca fins el 2 de juny, de cua que hi per fer se la. La del cotxe l'han canviada d'adreça. La crisi ha fet tancar el local del triangle d'or i anar una mica mes avall en una mena de parking sense tan glamour, ni tele ni bar, i amb lavabo amb clau. Les revisions tenen la gracia que mai saps si les fan o no. L'ITV em toca ara el febrer del 2013. M'han dit que tinc que canviar la bateria. Aixo ja ho havia vist jo. En porto tres, i nomes duran amb sort 60000 km. La cnviare al taler del poble, l'amable Lambert i em costara la meitat. Tampoc han rentat el cotxe ni per dins ni per fora, s'han acabat els detalls amb el client. Els amics i amigues per veure, malats, deprimits o treballant. Els pasis de premsa de pel.licules, doncs no en fan cada dia. El mes interessant es retrovar me una estona amb el Kevin, abraçar lo i palpar com va i menjar alguna cosa amb ell. El Blai, tambe sense veu, es va obsequiar amb les imatges entranyables de la boda. Va ser emotiu tornar ho a reviure i fins i tot veure ho amb tu. El pare, en les entrevistes esta molt divertit, donc li manquen les paraules de lo poc que es aqui. Parlan catala amb tu s'arreglara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada