dilluns, 28 de novembre del 2011

Favorit?

Hi han estudis que confirmen que hi han pares que quan tenen mes d'un fill, en tenen un de favorit.Jo crec que no. Un altre cosa es la percepció que tinguin ells. Que cadascú pensi que jo n'he tingut algun de preferit. La gent diu: me'ls estimo a tots igual. Si, però no es això, es mostrar preferències o afinitats posant a un per sobre d'els altres. Jo penso que no, he anat amb molta cura i ells no m'ho han  dit mai. D'altre cosa es que tinguis mes afinitats, no mes, sinó afinitats amb uns i amb altres, L'avi te tantes afinitats que fins i tot això en tinc per tots. Els estudis diuen que des de el 50% al 95% totes les famílies tenen un preferit. Si això es així, entenc que la gelosia i l'enveja sigui el càncer del mon. Desmenteixo així al periodista Jeffrey Kluger, que el que diu es que el que menteixo soc jo.I l'explicacio que dona es que les persones estan preparades biologicament per preferir al primer fill. També explica aquestes preferències per raons de vulnerabilitat, per ser mes estudiosos o per fer sentir mes exitosos als pares.tampoc cap d'aquestes causes ha estat el meu cas i en tot cas serveixen perquè cadascun sigui favorit. Dic tot això perquè sàpigues que mai hi haurà una preferida entre tu i l'Annia. Ni per feblesa, ni per estudis, ni perquè a tu no et pugi veure tant, petita. I ho veure ho amb els blogs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada