diumenge, 30 de desembre del 2012

el MOMA

Es el museo d'art modern de Nova York. Per acabar l'any repassa l'origen de l'art abstracte amb una exposició. "Inventant l'abstraccio 1910 1925". L'avi hi ha estat. Val la pena anar hi una vegada a la vida. A mes m'han dit els de google que tenen el meu llibre.Es veu que amb motiu d'un homenatge al Pere Portabella i al seu cinema vanguardista, el meu llibre tenia una critica al seu treball. L'exposicio que avui ens ocupa es una marevella, un recorregut creatiu i visual per ala historia de l'art modern, auditiu i cinètic que indubtablement farà que el futur sigui avui en noves idees i nous talents. Destaquen els 11 metres d'alçada de la Sincronia en taronja a la forma de Morgan Russell del 1913 i que s'ha mogut per primera vegada de Bufallo amb els seus colors brillants i el seu marc pintat.A mi particularment el que m'agrada mes es el Impressió III de Kandinsky, biografia del qual vaig llegir a  la mili impressionant me molt. També Velocitat abstracta i brogtt de Giacomo Balla que podia haver estat pintada dibuixada ahir.També"Realisme pictòric d'un noi amb una motxilla e masses de color de K Malevitx i per acabar la Primavera de Picabia. Aplaudeixo emocionant i m'entren ganes e tornar a pintar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada