divendres, 18 de gener del 2013

Subhasta

Es on participam variïs interessos, persones, per aconseguir alguna cosa.Vull ressenyar aquí la desaparició del director japonès Nagasi Oshima. El va revolucionar la nostra pobre societat amb una pel.lícula sobre el desfici sexual, El imperi dels sentits".No et dis els estralls que va causar en un societat estreta i desconeixedora dels principals plaers de la vida. Pero tambe va fer Feliz Navidad Mr. Lawrence", un al.legat  terrible sobre els homes i la guerra, ara que se'n acaba d'endegar una al Mali, on es subhasten d'alguna manera el suministre del gas a Europa. Un altre adéu cinematografic es el del actor Fernando Guillen, prolifer actor que tot i reconeixen li la seva qualitat i compromís, no era dels meus preferits. El vaig entrevistar una v vegada en directe es de la radio per no recordo quina pel.lícula i em va atendre molt simpàtic. Estava ala teatre i em vaig interessar per que estava fent. Mira, em va dir, ara m'estic canviant de pantalons i em poso els de un Guàrdia civil. Vaig accelerar l'entrevista i sempre li vaig agrair els minuts.Una mica guardià civil si que semblava, aquest català qua ens deixa al final, un seguit de pel.lícules catalanes trencadores i de denuncia. I potser la primera escena de llit catalana amb la Montserrat Carulla a Vida en família de Josep M. Forns.Això el dia que s'ajorna sine die la subhasta de Catalunya Caixa, es baixen els interessos dels dipòsits i el TSJC demana mes fiança medi ambiental Súria per activar la planta de salinitzacio.Per allà passara d'aqui una estona la Rosa que va a Organyà a fer un vol regalat en parapente.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada