dissabte, 27 de setembre del 2014

la cabra

Ahir la veïna senyora Teresa ens fa adonar de que una de lescabretes dels altres veïns ha entrat al Jardí i s'ho esta menjant tot, Roses, herbes. Per sort l'Ares estava tancat a casa dormint i fins mes tard no se'n va adonar. Vaig trucar a la policia municipal, que tenien el telefon espatllat i a als mossos que finalment  m'hi van connectar. Els preocupava molt que no estigues per el carrer. Jo sol no podia treure la ni lligar la. Vaig trucar al meu amic escultor Ferran que al cap d'una estona es va presentar com la Rosa. La varem perseguir, i va caurà a la piscina. la cabreta , embarassada a mes a mes, la varem poder lligar agafada per les banyes i portar la fins el valla que havia saltat prèviament per entrar. Perquè no vegis com salten aquestes bestioles, Mentres tan, la seva cura plorant tota l'estona. Varem anar a l'ajuntament perquè facin una revisió de les condicions em que els veïns tenen aquests animals i si els poden seguir tenint així. Instancia al canto. El resultat esque tenim la valla forada d'un canto per la cabreta i de l'altre els que fa l 'Ares per evitar que si acosti i bordarla. vaja una aventura...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada