dimarts, 2 de desembre del 2014

merce pigem

Es la advocada que va portar el divorci de l'avi. Una bona peça.Me la va recomanar el bo de l'Oriol en una època que tot just començava tot. Un comentari despectiu sobre una amiga meva me la va desqualificar però ja havíem començat. Era del bufet de un tal de la Vega, carissim. Al veure que el cas no avançava favorablement pregunto i vaig a sopar amb l'Àngels, una noia advocada també que la ajudava de passant I tot sopant em diu. "Vols la veritat. No li interesses una merda. Ets un cas que no te detectius, ni herències, ni assesinats, ni malstractaments. Pansa molt del teu cas".Tan es aixil que quan vaig tenir que recollir el Llibre de família al jutjat de pau de Caldes que es on m'havia casat (Sant Sebastià de Montmajor), em va dir que hi anés jo, Com que vaig tenir que agafar festa de la feina i hores de cotxe, li vaig descomptar de la minuta. Sembla que anys desprès va tenir un incident amb el Julio en una festa a casa seva. I me la trobo a convergencia ,diputada i al TGSJ de Catalunya. I ara treien 9500 euros d'Andorra, regal de la seva mare per Nadal que pot ser per diners en tenia. Però també era del consell que tenia que decidir si el jutge Ruz tenia que deixar el cas Gurtel o no. Ha dimitit i no li hem d'agrair. Hi haurà qui ho farà servir per dir que no tenim ja gent a Madrid. Si era ella no calia, perquè no diré jo que Catalunya li importava molt. Mira menys que jo mateix. Per això no entenc aquestes paraules port mortem  de vocació al servei public que mai havia tingut. Adéu Mercè. Al menys que la unitat secreta policial hagi servit per alguna cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada