dimecres, 15 de setembre del 2010

l'aperitiu

El pare ja ha arribat i el Blai i la Gala a les 7.35 aterraben a Singapur. Avui cafe rapid amb la Montse i la Irene i records de la Cristina de Suissa. Despres del 5-1, reunio amb la penya blaugrana. Pero vull seguir parlant de la fantastica boda. Despres de la ceremonia sobre les 19 h. hom va pujar les escales amb espelmes tembloroses, abandonan l'esplendorosa gespa i el seu tranquil llac. L'aperitiu tenia dos espais, interior obert i terrassa on s'estava l'avi mes fresquet. Uns joves cambrers/es de la terra, servien les safates amb reconeguda professionalitat. De res em va servir la flor de vip, per servir me la cervessa amb botella, no podien, i em sembla be. M'agradaria tenir la llista dels platillos i gotets, no per comprovar si en faltaven o m'en vaig perdre cap (la gamba segur), sino per rememorar les seves excelencies que contentaven tothom. Ja se que era un Jubany nº2, pero voldria saber els noms. Recordem que en Nando, en aquesta part de l'apat era a Solsona i es va disculpar. A cada degustaciom una abraçada i dos petons, d'amics i parents que encara no havies pogut reconeixer i saludar, perque el temps pasa menys per la meravellosa Pepi. Els petits com tu, el Roger i el Marti, inflanse de patates fregides en un banc esperant els macarrons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada