dissabte, 5 de març del 2011

disfressa

Avui t'he vist amb la webcam de la Rosa quan et llevaves amb el pare i et feia l'esmorçar. Cuida'l molt que li fan mal els turmells i no sap perque. M'has ensenyat el teu Ares i jo el meu. Oi que no t'ha fet por?. Es carnestoltes, que vol dir s'ha acabat la carn. I comença la disbauxa de posar se coses per sobre per intentar per uns dies u hores, ser diferents, allo que no som. A tu et disfresaran? La gent es posa purpurina, barrets, robes llampants o pells d'animals. I s'en van per els carrers del mon, passant un fred, que tens que anar força carregat per no tenir ne. A l'avi no li ha agradat mai massa. Ara mateix nomes recordo a les piscines Oller amb la colla, i era per la Merce, varem anar de paquets de Ducados i una altre vegada de escolania de Montserrat. Crec que no varem guanyar mai cap premi doncs tot estava manegat. Una vegada que vaig anar de forma individual a Cabrils, jo deia que anava de Hunphrey Bogart i la gent em feia fotos perque deia que era el David Bowie. Rues i comparses. bandes de musica i carrosses, ompliran els nostres carrers de Catalunya. Oblidaran per un moment les restriccions i potser la cartera i els bolsos, abans d'entrar en els dies esterils de pentencia, recolliment i el millor, bunyols de quaresma i llardons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada