diumenge, 2 d’octubre del 2011

l'avi catala

M'agradara saber per exemple quan tinguis 10 anys, que diràs de l'avi.Jo de l'avi Jaume, deia que era masover i jardiner. També alcalde de barri a Sarrià, municipal a Badalona i va treballar en una bòbila. L'avia Isabel era una gran cuinera i feia menjars i sopars per 200 persones en un convent.L'avi Paco, un gran comercial i gerent de Riera Marsa, antiga fabrica de farines i pastetes.He vist fotos seves anant a les Corts amb tot una colla d'amics. Com que va morir just al néixer jo, sempre s'ha dit a casa que jo era  la seva animeta. L'avia Maria una dona molt independent que amb 80 anys encara s'en anava a les nits al Romea.L'avi espera que hi hagi alguna cosa que et faci enorgullir de mi. Em coneixeràs en la fase del declivi, espero que rodeixat d'afecte i tendresa.També serè l'avi que t'haura explicat histories i serà important que sentis parlar be de mi, tot i que als nens no sempre se us explica tot, encara que vosaltres moltes coses les intuí  ho. Se que doneu importància a coses que pels grans son diferents.No haure estat un avi proper. Tindre que arreglar ho venint una temprada a Vancouver. Sinó no podras explicar mai que l'avi et venia a buscar un dia a a la setmana a l'escola

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada