divendres, 16 d’agost del 2013

Aerolinies

EUA ha vetat la fusió de dues areolinies, les mes importants, perquè segur que apujarien preus. La operació costaria uns 8000 milions de euros i 4 grups en mantindrien una quota del 80%. US airways i American Airlines van transportar en el que va d'any un 64 milions de passatgers amb un lleuger augment sobre el mateix període de l'any passat. Han augmentat molt mes els vols internaionals que no els interiors, mentre les connexions amb Amèrica llatina repunten i cauen les transatlantiques. Es salven així 113000 empleats amb unes pèrdues de prop de 20000 empleats i resultaria un grup de 950 avions que farian 6500 vols diaris facturant 40000 milions de dòlars.Amb les pèrdues de 7500 milions en 10 anys ha suposat una clatellada a la borsa. Desprès de l a fusió de Delta i Northwet airlines i de United i Continental nomes quedarein 4 línies operatives. Ho han parat els jutges,entre d'altres coses per evitar monopolis en la ruta. De totes maneres el consumidor final se li encarira el bitllet igual. Menys opcions però mes car. Segons els tribunals de varis estats els ciutadans es mereixen una cosa millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada