dissabte, 2 de gener del 2016

nova directora

M’ENORGULLEIX que siguem el primer gran diari nacional a tenir una directora. Havia de ser l’ARA. I em satisfà i m’alegra que sigui l’Esther Vera, una gran periodista, la que des d’aquest dilluns 4 assumeixi la que ha sigut durant cinc anys la feina de la meva vida. Gràcies per venir, sigues molt benvinguda, Esther, et desitjo tota la sort i molts encerts. Tindràs un equip motivat i talentós i uns subscriptors fidels i exigents que són tot un luxe. Intentaré ajudar tant com pugui, estant a prop dels lectors, i procuraré no fer nosa, perquè la gràcia de la segona etapa és explorar nous horitzons, sumar talent, fer coses diferents, arribar allà on no ho havia aconseguit l’anterior direcció. He tingut la sort de poder engegar uns quants projectes, i saber-te prescindible i millorable és saludable i és molt bon senyal. Vol dir que s’ha creat una base sòlida i que amb noves capacitats es podrà anar més enllà. Serà un plaer celebrar el desè aniversari de l’ARA, directora, i felicitar-te perquè ja serem el primer mitjà del país, amb els teus mèrits.
En aquesta hora del relleu, deixeu-me que agraeixi molt a l’Antoni Bassas i a l’Ignasi Aragay, i a través d’ells dos a tota la redacció, el sobreesforç que han fet els últims mesos de manera exemplar. Heu fet una gran feina que demostra la maduresa del projecte i de l’equip. I deixeu-me afegir que el gabinet de direcció format per dues persones fantàstiques, l’Estrella Morales i la Gemma Garcia, m’ho ha posat tot molt fàcil quan les meves circumstàncies ho han posat més difícil.
El 2016 promet una actualitat intensa. Serà un honor contribuir a una nova etapa tan engrescadora de l’ARA des d’aquest racó diari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada