divendres, 8 de juliol del 2016

EL LOGOTIP CONVERGENT

S'ha tancat la vella CDC amb la tristessa logica del moment. La nova, ha començat com no s'esperava, Malament. Pero no per res, sino per les 4 coses que ara exposare ique no m'han deixat fer ho en el plenari quan em tocava parlar a mi.
L'exposicio/presentacio ha estat nefasta.
l'agencia encarregada de dissenyar deu ser dolenta, no fluxa
no ha sabut recollir les mes de 400 propostes del torn obert
no ha presentat el logotip ,ni nom valid, ni simbol incorporat
es evident que s'havia de presentar en B/N i en color
a mes a mes el responsable ha anat intervenin per excusar se
el nom de l'agencia responsable del desgavell s'ha de publicitar
s'ha de dir qui a filtrat el nom i perque o perqui ho ha f et
no ha estat un periodista que ho ha escoltat al lavabo
un logotip ben treballat te protegits tots els seus drets
s'ha de poder posar a tovalloles i pijames si cal
la comissio de dema no servira per res mes que per plorar
per un simbol d'aquesta entitat s'hade posar en mans dels millors
lo barato sempre es car com s'ha vist i no solament en diners
compareu els xurros presentats amb Coca-cola o Burguer King
PERQUE ES SAPIGUE
El disseny d'un logotip redueix el missatge al minim.
las marcas es donen a coneixer amb imatges
tenen que transmetre valors, funcions a milions de persones.
Es una gran responsabilidad,i no es res fácil encara que ho sembli
te que donar l' información de forma básica, directa i rapida
a mes te que vendre somnis
. un cocodril ven jerseis i una poma ordinadors
i complir els seguents requisits
- Legible: Independentement del tamany que utlirzem
- Impactant: que sigui recordat i ens cridi l'atencio d'immediat.
- Atemporal: coca-cola i disney, 100 anys amb retocs
- Únic.- que no s'assembli massa a cap
- Adaptable: al public que vol arribar.
- Reflexe: Te que reflectir els valors i objectius del que representa
- Logotip: Potser nomes amb lletra com ‘’Disney’’ y ‘’Coca-Cola’’
- Imagotip: Es la suma del logotipo i una icona, com l'arbre i cdc
- Isotip:únicament una icona, com ‘’Apple’’ o ‘’Chanel’’
- Isolog: Fusió de logo i text ‘’Harley Davidson’’ o ‘’Pizza Hut’’

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada