dimarts, 17 de maig del 2011

les marques

Tinc un amic, el lluis Morillas, que com ell diu, no dibuixa marques, sino que les pensa. I ho fa molt be. Com li diuen en una entrevista recent es un jardiner de marques, segurmaent influits per les flors virtuals que omplen els vitralls i prtes de la seva magnifica seu a BCN. Amb quasi 40 anys dedeicacio, va apendre l'ofici del seu pare, especialitzat en productes farmaceutics. Remena cada any aprop de 140 marques i els eu millor acitu diu que es el seu equip de quasi 50 persones. De fet esta en la linea poc agressiva de que no cal remenar molt el logo. "nomes que es recordi te que identificar el comportament associat del producte". Per aixo esta convençut de que la marca ha de ser la de sempre, amb un faactor huma i un altre de d'emocional, com un cervell, el que diuen el theel, think/feel. I mes ara que tenen l'extensio de les xarxes socials. N'ha creat de noves com Unnim, pero n'ha replantejat d'altres com Malavella, Lays, Ortiz o Osborne ja sense el brau. El cert es que la marca es una cosa viva i s'ha de cuidar. De fet els cuida tan com propia empresa, invertin i projectan talent i millores e el branding. I per deconectar, unes matutano, una schweppes i anar a fer un vol no precisament amb Spanair.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada