dijous, 17 de juny del 2010

els lligaments

Quan t'he trucat estaves dinant. Ja havia parlat amb el Kevin pel xat i em faltava el Blai. Mira que com se que juga a futbol 7, li pregunto cada dia com esta i quants gols ha fet que en fa molts. Doncs avui que li he demanat si em podia anar a buscar el resultat d'unes proves anyals de vell a la clinica Sagrada Familia, i em diu que si, que es te que fer una resonancia magnetica, que fa una setmana que te els lligaments, tendrums, del genoll, esquinçats. La resonancia li tindrien que fer al cap amb un basto i sentiriem clock clock!. Tu creus que per poc important que sigui, no tenim que saber enseguida l'abast de la lesio que dit i fet el mantindra 3 mesos allunyat dels terrenys de joc amb una recuperacio acurada. Sabem cada dia si l'Iniesta s'ha tirat un pet i ens oblidem de comentar una petacada familiar que no pasa cada dia. I aixo no ho amaguem (no es la paraula) o manifestem, per no fer patir als allegats, ni perque siguin coses intimes o personals. No acabo de saber perque. A lo millor es perque no tenim ben entesos els lligams. Espero que si algun dia, et lesiones jugant a basket, esquiant o fent jooging m'ho diguis. Potser no et podre ajudar, pero m'agradara que em facis confiança i sabras que estare al teu costat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada