dimarts, 15 de juny del 2010

la fisio

Els dimarts l'avi a la fisioterapeuta.Es a Palau, un poble una mica lluny però es la mes preparada que vaig trobar. Es diu Susana i d'entre d'altres practica el metode Perfetti especific per problemes neurologics. Em fa molt de mal, però aixo de vegades cura. Em posa dreta l'esquena, obre les costelles i em relaxa els braços amb tendinitis per estar sempre com diu el metge, en una batidora. Tambe m'ajuda a mantenir l'equilibri i caminar amb unes pilotes de colors molt grosses. T'explico aixo perque la fisio te dues nenes besones que ahir van fer un any, la Carla i la Neus i els hi va explicar, a elles i al seu avi que jo t'escribia aquest blog. Al cap d'uns dies, l'avi d'aquestes nenes va dir que ell no sabria de que escriure. Ja veuras que com son maques com tu i ell se les estimara com jo a tu, segur que si que troba de que escriure. Igual si visquesis aqui serie-ho amigues.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada