dimecres, 30 de juny del 2010

la traicio

Crec que es el pitjor que pot pasar a la vida. La traicio d'un amic, un esser estimat o un grup social. En la politica es dona molt. Avui l'avi s'ha enterat de a lo millor m'expulsen d'ERC per haver cantat les 40 i dit tot els que hi podia dir a una candidatura del que es diu la permanent d'una comarca. Un grup de persones que creiem que podriem millorar la comunicacio i la transparencia presentavem una opcio sense embuts, amb il.lusio i hores de feina. Legitimament altres dos feien el mateix. S'estudiava la posibilitat de presentarse conjuntament, compartin presidencia un any cada grup e intercalan les funcions dels components. El m'ho estic pensant va durar fins una semana abans de la proclamacio i es varen ajuntar les dos que s'ens oferien per compartir. Aixo que deu ser molt politic es joc brut de porcs, en definitiva traidoria, dirte una cosa i ferne un altre. Per denunciar aixo i engegar los a pastar fang, constatan que hem gent aixi mai farem una Catalunya gran i noble, em volen fer fora, expulsar me que s'en diu. Una amiga meva, que te una colecccio de 80 Barbie's, que un dia t'ensenyarerm, em diu que aixo sera un honor i que ho tindria qe posar al curriculum. Te raó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada