dimarts, 6 de març del 2012

debat aeroportuari

El futbol, la llengua, el lobi català d'infraestructures, tot es bo per demostrar que no podem seguir estant a Espanya. L'aeroport del Prat vol ser com Londres, Heathrow, Frankfurt, paris, Amsterdam. Roma, Milà,Munic i Gatwick. Estem perdent el temps negociant. Sempre serà que no i per tant els operadors privats mai mostraran gran interès per aquest malmès procés. Foment va suspendre la privatitzacio, va convertir en paper mullat la minsa participacio de les institucions catalanes i per adobar, la fallida d'Spanair va acabar definitivament de moment amb el somni d'un hub intercontinental. Ara el cercle d'Economia s'ha ofert per fer e pont diríem que aeri amb Madrid.Pique president de Vueling i ex company de la ministra Pastor, es el primer client del Prat i ha estat proposat per el govern espanyol a representar lo en la matriu dels fabricants d'avions Airbus. Espanya però no vol cap competencia amb Barajas.I l'únic que volen es que Barcelona serveixi per vols de conexio de poca durada. Es tan nefasta la gestió de AENA que l'any passat, tot i fer se el caldo gros com fan, va tenir un dèficit de 15000 milions d'euros. L'esperit de l'IESE continuara demanant que com mes gestió autòctona al Prat millor per tothom amb mes connexions mundials, eficiència e ingressos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada