dissabte, 24 de març del 2012

imam

I han els imants que a l'avi li posen cada tres setmanes per a veure si amb els camps magnètics que es produeixen, es restauren els que jo tinc desconectats. Com diria Rubianes em queden 4 neurones i em beuen totes. Peró no hi ha dia o temporada que es parli d'uns altres imams. Els islamistes que no paren de fer la guerra santa per el seu compte. Hi ha gent per tot i fins dones que arriben a defensar el Burka. Peró aquest individu que sembla es de Terrassa es dels animals que diu que a la dona se'l ha de pegar, aixo si, sense que sagni, ni se li notin els cops a la cara, el poc troç que se'ls hi veu. Un personatge que abomina de les lleis catalanes perquè estan fetes per protegir a la dona i son contraries a les seves. Les mateixes lleis que el protegeixen a ell d'una molt mes antiga i també religiosa que es la llei del talió.Fer li a ell el mateix que recomana fer a les dones del seu entorn. Jo l'únic que demanaria es que els islamistes de Catalnya reaccionessin amb mes contundencia quan hi han incitacions com la d'aquest animal i no dir qeu ells no l'han sentit mai dir res.a mes lo fotut es que les seves e lleis, reunides al Cora, no diuen pas això. Si no que lo que ell predica es una lectura parcial i esbiaixada d'unes costums impròpies dels monos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada