diumenge, 2 de març del 2014

Fornesa

Ha mort el Sr. Fornesa, com li dèiem. Jo crec que l'autentic lider de la Caixa, de la que va ha arribar a President. El dia de jubilar se, desprès de comunicar ho al consell, es va aixecar i va marxar per sempre l'any 2002 crec. Ell que a les 7 de la tarda, s'estava parlant amb el director al despatx fent temps per que no sabia que fer casa tan abans de sopar. El seu pas per totes les empreses del grup sempre havien estat exitoses i sento no haver lo conegut millor. Un dissabte, em vaig quedar de guàrdia amb l'advertiment dels meus insegurs, gelosos i envejosos caps de aleshores de que no fes res, nomes telefon. I a mig dematí, ai las!!!, em truca en persona el senyor Fornesa des de direcció. Pujo i em reb. I m'encomana una tramesa a personalitats que vol que surti ja. Li comento l'advertiment de l'area tan be com vaig poder. La resposta amable i clara com sempre. ; "Vostè m'ha entès? Doncs vagi". I ho vaig fer. Encara veig el dilluns els "caps"tirant se per terra, rasgantse les camises i samarretes imperi perquè jo havia pogut parlar amb el senyor Fornesa. Quin plaer ambdues coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada