dimarts, 19 d’octubre del 2010

el temps

Hi han coses als diaris que llegeix mes la gent. L'horoscop, el santoral o anniversaris dels famosos, les esqueles, els mots encreuats i el acudit. El Basset avui es banyava a una platja anglesa i deia que sentia tan be que aniria fins França pero que no podia perque s'havia deixat el passaport, que per cert l'avi torna a tenir fins el 2020 per venirte a veure. El temps d'avui era invernal al mati 6º, i mes suau al migdia 15º. El mar ja ha baixat a 17º i Bigues hem estat entre 3 i 17º. Tambe em diuen la temperatura de Granada, que ves que m'importa. La de Toronto, 3-12º, i no em diuen la de Vancouver. La lluna sera plena el 23 i el sol surt dema a les 8h.9min. Es posara, ara quan passegi a l'Ares, a les 19h5min. No ha plogut gens i la pressio ha estat de 1015 hpa. Cap nuvol ha deixat el vent ESE de 8 km/h. amb una humitat del 50 %. Els vents has estat de nord asud, tramontana, xaloc i mestral. Dema el gregal hi afegira algun nuvulot a aquest cel tan maco i que es l'únic que podem veure igual tu i jo ara mateix. Ah si vols tambe et poden dir el nivel de polens i espores com les gramineas, plameres, compostos, alternaries i cidsporium. Si alguna cosa no entens, el papa t'ho explicara, que em sembla que es el mese metereoleg de la familia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada