dijous, 28 d’octubre del 2010

la junta

Son dies tristos de judicis inutils i morts mes inutils encara. Em costa escriure amb la casa plena de crits. La junta de la penya blaugrana de la Vall del Tenes fem una reunio cada mes. De vegades amb sopar. Som uns 400 socis, per grups d'amics i coneguts i es reuneix a Llissa i Santa Eulalia de Ronçana. L'avi es vocal i nomes hi ha una senyora. El sopar sol ser el millor, Ahir tomaquets cor de dona, algun mes tarda tan gran com tu, torrades de pages i unes botifarres tan maques com les que fem al constitucional tribunal espanyol. De postres panalles, doncs s'acosta tots sants, halloween per tu. Per cert que m'agradaria molt que m'expliquessis que faras tu, ja que es una bona i popular tradicio al teu pais. Jo ja t'explicare el que farem. Tornem a la reunio, on varem riure molt amb el regim d'un company que l'ha de fer. La broma total es que es l'amo del super del poble. Deu ser complicat veure tot el dia tot el menjar i no poder ni tocar lo. Varem repartir els carnets de socis i vaig tornar cap a casa amb dos dits de cava. A la tele, el Banda ampla parlava de les dificultats dels joves per trovar feina,...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada