divendres, 22 d’octubre del 2010

l'altre Palau

Es el sant Jordi. No l'expoliat de la Musica. Hi jugan a basket pero també hi fan concerts. Dissabte hi toca el Sabina, amb el seu disc darrer Vinagre y rosas del que ja n'ha vengut 400000 copies i jo sense enterarme. No hi anire perque no m'agrada la musica en els espais grans com no sigui el Bruce o els Rollings al camp nou. Tambe recordo haver anat a veure l'Aute i el Serrat i l'Anna Belen a la Monumental, plaça de braus. Al Sant Jordi nomes m'hi ha fet anar el pare. Concretament pels Scorpions i el Mecano. Ell i el Blai eren molt petits (9-12?) i va fer tan soroll que en sortir van vomitar. Tambe m'enrecordo ara al Velodrom, amb el Rafel, varem veure els Credence Clearwater Revival, ja sense el cantant original i un rollo. Al principi dels 90 hi va haver hi un gran concert de rock catala al Sant Jordi, segurament l'últim. Sopa de Cabra, Els Pets, Lax and Busto, Gossos, Sang Trait i segurament Sau. Ells s'enrecordaran mes. Els hi vaig deixar i en sortir de la guardia del Diari de Barcelona a les 3 de la matinada els vaig recollir a la plaça Espanya amb alguna mare mes del Sadako. Ara em costaria anar hi. Potser per Els amics de les Arts, Manel o Mishima. Hi pensava arreplegar algun cd dels que venen al 42 festival de jazz de BCN. Chucho Valdes, ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada