dimecres, 13 d’octubre del 2010

la colonia

Ara mateix no se quina colonia et posen. Tampoc la que fa servir el papa, ja m'ho direu. L'avi es posa Nenuco. Ara fan un anunci on nens petits com tu diuen "parles nenuco?". Despres de molt buscar, es la que fa servir l'avi. D'una banda la fan a Granollers, en front a la competidora Denenes que es basca. A mes el seu propietari es solidari, catala i s'ajusta de preu. Per casa encara queden uns culs d'ampolla d'Armani, Eau de Rochas, Roger & Gallet o Carolina Herrera, amb l'aroma perdut. L'avi va començar amb Aigua Brava de Puig i que era fresca. M'enrecordo de la de l'avia Isabel, 1916. Despres, amb les voltes de la vida, vas provant i mai trobes la que t'agrada, a part de son carisimes fins i tot a Andorra. I lo bo es si sapiguessim de que les fan que de vegades son de farum farum. Quan estas comode amb alguna, la persona amb qui surts et diu que li recorda a tal o qual i acabes canviant, com em va pasar a mi amb el Farenheit . Cosa que no hi entès mai, perque si una cosa senta diferent a totes les persones es precisament la colonia. Es fa servir força per regal que normalment es fatal perque mai encertes. Ara m'enrecordo que si hagues sigut dona m'agradaria l'Anais. Despres hi han les esportives que son aigua i nomes serveixen perque algu al gimnas et pregunti:"Tu quina gastes?", i a fugir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada