dimecres, 20 de juliol del 2011

Arquitectura

De universitari l'avi va començar estudiant arquitectura. I a periodisme sembla em va semblar que la tesis la tenia que fer sobre els decorats cinematografics, recollint les mes dues passions. Hagués volgut que me la dirigís l'ivan Tubau, per crec que ja no tindra lloc.La vaig voler començar escrivint en una revista, l'ARDI, que dirigien dos bons coneguts ara com son el Juli Capella i el Quim Larrea.Un dels estudis reportatges mes interessant que vaig fer va ser l'analisi de La banyera de Jesus Garay, a qui anys despres vaig tornar els plànols que m'havia deixat. Alguna cosa semblant va passar amb Manuel Huerga i el seu especialment tractament per la pel.licula Gaudi. Diuen els meus amics que ara l'arquitecura es fa per les corporacions, tipus Guggenheim i no per la gent. I que el millor per començar i treure's neures es dissenyar el primer que tot els lavabo de casa els pares d'un.I en canvi ara pesa mes el nom de l'autor que l'edifici. Tampoc estaria d'acord amb ells de que s'ha fer el que vulgui el client.Primer t'ha d'ensenyar el que vol i desprès parlar ne per no fer el ridícul.Gent lúcida que lluita contra la especialitzacio i hi contraposa el desordre i la curiositat i no ser brillant en res, tot i que va batre el record del programa Si lo se no vengo. Ara prepara un llibre que seguiré que es dirà De todo un poco, nada bien del todo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada