dimarts, 3 de gener del 2012

dia 2

El segon dia de l'any l'ha fet resplendit. Fred sec, entre 12 i 6 graus, i un sol d'hivern que vola baix per entrar a les finestres. Això amb conserva doncs em vaig fotre escales avall la nit de fi d'any. Res greu. Alguns sabem caure de peu que no va ser el cas. Jo que em vanagloriaba de que no queia mai esquiant o jugant a futbol, ara baixo escales al reves. seria la il.lusio, les sabates noves, ves a saber. Per això et demano que quan em truquis a l'skype em donis temps d'arribar.M'arriba la musica de Yesterday i la Qualsevol nit pot sortir el sol.Ara vindran uns amics a passar el dia. Recolliré el diari a la meva amiga Lídia, que te una xerrameca imparable.Que faríem nosaltres si estiguéssim hores i hores tancats en un quiosc?. Tampoc prendre una cervesa amb el cambrer que mai ha llegit Thomas Mann.El diari posa que ens volen tancar "ambaixades", el Lopez Tena diu que ma tindrem un pacte fiscal, el Messi ja a tornat i ens posen una delegada de govern que sembla que no s'hagi dutxat i que parla en castellà.Una pel.licula, The artist, muda, ens explica millor el que ens passa que molts altres que diuen que la seva feina es parlar.Un any amb dotze mesos amb pujada, com assalts de boxa, contra qui vol trencar la cohesió social i no generar ocupació.Ah!, mes impostos si.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada