diumenge, 8 de gener del 2012

la princesa

No se si els reis de l'Orient et van deixar res al costat de les botes a casa la mare. El pare ja es a la feina i no estava amb tu.Ahir una molt amiga dels animals i per tant meva, em deia que a casa seva no volia reis ni del mags.Vaig revisar una peli cula que em va agradar molt, El discurs del rei i vaig voler saber com havia anat la seva succesio a la reina Isabel II que actualment es també la teva reina.El va succeir quan va morir el 52 de càncer  de pulmó.Això em porta a les princeses. Estan donant per tv3 tota la saga de la Romy Schneider (Sissi). I aquí les nostres princeses ara resulta que son presuntament corruptes.Peró ens en queda una de curiosa. Es diu Leticia i es objecte com totes de xafarderies, encar que en el pla oficial es manté impecable. Ja hem oblidat el casament del Príncep amb ella, republicana, periodista, d'origen humil i separada.Com moltes dones en aquest país carpetovetonic sempre esta qüestionada. Peró vet aquí que s'ha convertit en única carta, moderna y profesional de la nostra monarquia rància i opaca per seguir viva.Es una princesa que controla tot al voltant seu per es veu que la per el mal caràcter. O es que li retreuen senzillament que tingui caracter?. Ho veurem perquè tenim un cavall de Troia a la Zarzuela.(Palau reial).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada