dijous, 23 de juliol del 2015

the icelnadic

El profesor Sigurdur Hjartarson té Aspecte de savi despistat i ONU Que nom tret sembla de centro Viatge al de la Terra , la novel·la de Jules Verne Que comença precisament un Islandia. ONU islandés ámicos em VA explicar que l'havia tingut de profesor a l'institut i Que era Plaer ONU Assistir a les Seves clases. El profesor, però, tenia Una doble faceta: un més de fer clases d'història i de Castella (va viure uns anys un Mèxic i molt bé parla aquesta llengua), fallus li agradava col·leccionar. Originales Una Aficio, sens Dubte.
"De em petit van regalar ONU fallus de toro, Que en alguns llocs del camp d'Islandia es SERVIR fan com un fuets", em va dir quan el vaig Conèixer, fa quinze anys Reykjavik. "llargs hijo que Prims i molt bé van por espavilar les Vaques i els xais. Amb el temps vaig Pensar un fer la Col·lecció més completa. Els pares dels alumnes, Que ho van sable, em pene regalaven de Balena ".
Deixant-se portar per la vocació acadèmica, va Sigurdur Hjartarson Fundar una Reikiavik, el 1997, El Phallological Museo islandés, on va exposar la seva Col·lecció originales. Allà tenia, dissecats o conservats en formol, Una Col·lecció d'uns 150 ejemplares, Entre els quals destacava el d'una balena Que feia més de 170 Centímetros (el fallus, sin la balena). No tenia lluny gaire el d'un hámster, de Només dos Milímetros.
En Aquella primera visita, el profesor em va confessar la del que seva gran illusio era Completar la Col·lecció amb Humà pene ONU. Li vaig predir Que No seria li gens fàcil, però em va dir Que ja tenia tres cartes de Donants, entre les quals la de Pál Arason, ONU guia islandés de més de 80 anys Que havia tingut muda Èxit amb les dones.
Uns anys més tard, el 2005, em vaig tornar un trobar el profesor un Husavík, ONU poble del nord d'Islandia en s'havia retirat després de jubilar-se. Allà s'havia endut la seva Col·lecció original, AMPLIADA amb el temps, Que exposava del una Casa Que s'anunciava amb Un gran fallus de fusta a l'entrada.
"La Col·lecció ha crescut i tinc mudas visitantes -em va dir-, continua em però faltant el fallus Humà. Serà Una operació delicada, ja Que s'ha de fer així Que El Donant es mori perquè el membre es Pugui Mostrar d'una Manera digna ".
Quan el gener del 2011 vaig llegir Que Pál Arason havia mort del als 95 anys, vaig Pensar Que el profesor Hjartarson podria per fi Completar la seva Col·lecció. Però no. La penectomía no es va fer bé (Falta d'experiència, suposo) i el profesor va OPTAR por Descartar l'exhibició del fallus del Donant, flácida excessivament.
El 2012, quan el relleno del profesor va heretar la Col·lecció, va Decidir traslladar-la de nou Reykjavik, al Cèntric carrer Laugavegur. La Xifra de visitantes SUPERA avui els 10.000 anuals i esta en ALCA, cosa sempre importante En un museu d'aquesta mena.
La Col·lecció aletas ha crescut del als 280 ejemplares de 93 Especies animales, Entre els quals n'hi ja 55 de Balena, 36 de foca i 118 de mamífers terrestres. Però hi continua faltant el fallus Humà. El profesor Sigurdur Hjartarson no descarta Que ben Aviat Pugui incorporar-lo al museu. De momento, com un Consolació, hi exposà les reproduccions en plàstic platejat dels quinze membres de l'equipar Olímpic islandés d'Handbol Que Va guanyar la medalla de plata del als Jocs Olímpics de Pequín, EL 2008.
Una altra buena notícia per al museu és que l'actor de nord-america Jonás Falcon, de qui es diu Que Te foros de la ONU de pene mida, ja acceptat donar el seu fallus al museu. Quan es mori, esclar. Això sí, ja Posat Una condicio: que s'exposi al costat d'pene de la ONU de balena i Que, seguint la història de la Bíblia, el títol conjunt de la mostra sigui: Jonàs i la Balena

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada