diumenge, 12 de desembre del 2010

els records

Avui diumenge em llevo tard. Amb unes fotos teves precioses que m'envia el pare. En una d'elles fas la "maneta". En d'altres jugues amb les teves joguines i rius. M'agradaria que em fessis arribar, ara i cada any la teva carta del pare Noel o els Reis. Amb la carta, a mes de veure el que et fa il.lusio, es veu com t'eduquen els pares, com modulen els teus desitjos, acoplan los a les situacions culturals i economiques. El que hem d'aconseguir entre tots sempre es que cada vegada que obris el regal d'aquestes festes, s'et il.luminin els ulls i cridis;"es el que volia!!!!". Els diumenges si esmorcem a fora ho fem a un altre forn amb menys juerga i amics, que tambe. Llegint la premsa m'he enrecordat de que encara tinc el cuquet de col.laborar en un mitja, Ja se que es dificil, estic lluny i atrafagat, pero hi han noves tecniques. M'agadaria estar amb el Txerra al seu Idees, o a Radio Som o perque no parlar de cinema a l'Ara. Al migdia, mentre la Rosa es recupera, veure als meus altres xicots, el Kevin i el Blai. Es tracta de buscar entre els records de les golfes, quins objectes encara tenen sentit abans de donarlos o llençarlos (he dit llençar?). Dinarem poc i per la nit pensarem perque hem salvat algunes peces de l'oblit. Salut mental i guarir ferides.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada