divendres, 31 de desembre del 2010

cap d'any

Tenin una nit de festa per endevant sempre cal llevarse una mica mes tard. M'en recordo del de l'any passat que sortiem cap a Vancouver per coneixe't. Jo era inmensament feliç. Cap d'any es una festa de xirinola i bons proposits. Enguany torna a ser estrany. Em deixarant posar als fogons. La crisi m'ha fet pensar un menu d'amanida de tomaquets de pera farcits, sopa de ceps, remenat de bolets amb butifarra negre i cansalada i neules amb marc de cava i gelat de vainilla. La Rosa no ajudara i riura molt. Despres fumarem una pipa i menjarem raim de la disney i veurem las campanades del cracovia. Altres amics estan a hotels molt lluny i no ha anat be anar-hi. I a la vora tot comença despres de les 12. Altres caps d'any els he passat al cine de jove, de petit prenia olives en comptes de raim i l'avi Jaume feia les campanades amb la forquilla i la copa a les 10, em vaig prometre a Planoles esquiant, he fet cursets a la neu, he estat amb motos de neu amb el Lluis, mariscada a Mollet per el mil.leni, festes a partir de les 5 de la matinada, aprofitan ofertes hoteleres a Orense i en fi un desgavell. Aquest es un dels darrers en que ja no rebrem la trucada dels avis. I sempre recordare al Kevin molt petit, recollint confeti a Vaqueira per cremarlo a la llar de foc. Recolliem la sala per poder dormir al sofa-llit. Feliç 2011 Julia. Un peto ben fort.

1 comentari:

  1. Tant de bo tinguis un any ben maco Júlia...Be, que tots els teus anys siguin molt feliços !

    ResponElimina