dimecres, 25 d’agost del 2010

el curriculum

No t'ho havia dit pero l'Ares ha fet tres anys. Va neixer el 23/8/2007. No he sapigut com cel.lebra ho. Bufant una espelma? No en sap. Portan-lo a banyar?. no li agrada. Ja pensarem. Galetes d'en Pique?, ja n'hi donem. Avui la festa del Gamper. El camp ple a vessar 97000, amics i simpatitzants. A la penya ahir vam decidir no anar hi per que era laborable i feien pagar el dinar. I dues coses d'Internet. Deixo a mitjanit una comanda d'averia de la rentadora al pais basc. L'endema a les nou em truca un operari de Granollers per pasar ho a arregllar. Busco un amic al face i el seu fill, des de Dubai em contesta que el pare esta be i li donara records. I un altre. Un amic m'avisa pel face de que s'obre un diari catala nou, ARA. Entro a la pagina web i envio el cv. A l'endema a les 10.29 rebo la confirmacio de que accepten la meva documentacio i que faran la seleccio el setembre. Abans d'enviar ho vaig repasar el cv. Sempre hi han coses inexactes, coses que modificar, actualitzar o que no recordes. Llegint lo, si es caire professional, recordes una bona part de la teva vida, de vegades 40 anys nomes son 3 linias. Hi ha coses que no voldries posar i coses molt petites que les poses perque les estimes o recordes molt. Hi hauia d'haver el cv dels viatges, dels gossos o animals, dels habitatges, dels amors, dels caps de setmana inolvidables, dels restaurants, dels fills i nets,....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada