diumenge, 29 d’agost del 2010

la cervessa

No m'havia agradat mai massa. I l'havia deixat del tot doncs deient que la llevadura (lupul), alimentava unes cel.lules cancerigenes que l'avi podia tenir a l'esofag. Mes tard van dir que anave be per conectar les neurones. Com que no m'agradava vaig començar per la de gust de poma sense alcohol. Avui ja hem cel.lebrat la victoria del Barça (0-3), amb una Moritz que amb la Damm i la San Miguel son les catalanes, a banda de la Art i la Cap d'ona. Fan una publiciat molt bona. La del contracte al tovallo de paper, les vacances a Formentera, el club d'esport que no te normes ni horaris. I la d'un repartidor que ballava les dances de tot el mon. Avui he rebut una carta-llista que ja des de ara esta prenent una gran valua. D'aqui un temps sabrem si l'avi ja ha deixat de ser nen o no seguin els punts de l'escrit. Un escrit d'una persona que m'estima molt i jo no l'entenc. Avui es diumenge i es el dia que el pare no et veu. Diu que dema m'enviara fotos... Dema pujen el Kevin i el Blai per la tarda. Pasarem l'estona junts, parlarem de tot i estarem contents pel sant de la Rosa. Ja t'ho explicare. Buscare uns contes en catala perque el pare et llegeixi quan vagis a fer la migdiada. Al llitet de la nit encara no pot perque no dorms amb ell. Quina pena tot plegat... "una birra amb.."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada