dilluns, 25 d’abril del 2011

pascua

Avui, dia d'alegria per la resurreccio biblica cristiana,.hi ha gent del facebook mundial que et felicita, aqui ha estat trist i silencios. El libre en castella que ha comprat l'avi ha quedat el tercer de vendes, ja et dire com es. I m'he anat mirant l'ou de txocolata que em menjare dema. Perque ha diferencia del padri del kevin, el Lluis, o del pare, el Jordi, jo encara em compro la mona per mandat del meu. l'avi jaume. M'ha dit el Blai, que poc a poc es recupera de la lesio, que t'ha enviat uns contes que esta molt be. Pero tu mira que tinguis a mes l'ou, el pollet i la pluma damunt un petit pastis. I en aqeusts pais de contrastos, a diferencia del teu, a mes del ranking dels llibres la noticia ha estat els 150 lladres que actuan cada dia al metro, tu no tens subway, i que els mossos no poden aturar perque no hi ha un registre homologat internacional de bandes delinquents. 21000 robatoris cada any, 60 cada dia, nomes els denunciats i que si no en fas 4 no ets considerat delinquent. Clar que amb 30000 visitants diaris al Parc Guell no es d'estranyar que hi hagin furts. I a mes que la gent es feliç i va molt despistada intentan oblidar les penes per unes hores veient el drac subterrani o el de Gaudi. I aixi els hi fan la pascua entre tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada