dimarts, 13 de juliol del 2010

baixar

He començat el mati amb una bonica canç del Llach on parla que porteu flors vermelles alla on viu la sirena si cau en el combat. Una bona manera de començar un altre dia de calor, el pare em diu que tambe en tens pero no tanta, dia que m'ha portat a la fisio que tan be em va. Dema haig de "baixar" a BCN. ho evito tant com puc, pero sempre hi ha alguna gestio que et fa anar al cap i casal. Tot va ple de l'estupida comparacio entre la independencia i el mundial. No se si els de Tarragona tambe en diuen baixar. Ahir, com et vaig dir, vaig mirar els pobles de Catalunya a veure si envisitem alguns per explicarte'ls millor. El principal que em fa visitar la ciutat es recollir material per una fira que fem al poble. El nostre stand del cine club, distribuira dvd's d'animacio per els nens que s'interessin entre 3 i 8 anys. Son 5 pelicules de dibuixos de 40 minuts que ensenyen als mes petits entrendre petites histories sense cansarse ni avorrirse. Es diuen "Fet i amagat" i als pares els hi costaran 2 euros. Ja 'en comprare un a veure si el sistema canadenc de reproduccio visual et permet gaudirlo o si no el veurem quan vinguis. Fa mandra, pero perque uns 50 nens de Bigues aprenguin a estimar el cinema, valdra la pena. Encara que preferiria que la caixa "pujes" sola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada