dijous, 29 de juliol del 2010

l'oblit

Ahir tenia un sopar i em vaig oblidar. La LAura, una bona amiga del poble feia un sopar a casa per anar tencant les vacances. Hi havien d'altres amics i la Rosa. El mes interesant, que em van recordar que hi anes, que colecciona casetes i un tub d'agua efervescent que fa pujar i baixar uns peixos de goma de colors. T'hagues agradat i distret molt. Em van dir que parlava poc i ja vaig dir que estava aprenent. No se que perque tot eren bromes gruixudes i tonteries que no feien gracia ni als seus fills, la Joana i el Josep. Fins i tot i si es volia dir alguna cosa d'interes tenies que sortir al balco a fumar. A la nit he volgut parlar amb la Rosa, pero tenia molta feina. Total res sobre la demanda, sobre el Sativex, un compost de cannabis que ha experimentat per millorar les enfermetats neurologiques degeneratives, ni sobre la prohibicio de les corrides de braus, cruel festa li diuen, que tu, en un altre cultura i un altre pais, no podries entendre mai. Ara esta plovent moltissim i l'Ares esta molt espantat pels trons. A tu no et faran por, oi valenta? I avi, un altre sopar, molt important i que em fara plorar jo crec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada