dimarts, 20 de juliol del 2010

l'atraccio

Una noia de 13 anys va morir dissabte a Barcelona al trencarse una atraccio al Tibi dabo. Era el pendol, com una grua que puja i cau ded cop fent una estrabada, que diu que puja l'adrenalina i despres et dona bon rotllo. El desti o un mal calcul dels ingeniers ha fet que la base de formigo s'arrenques i caigues a terra. Encara n'han sortit ben parats doncs va caure sobre d'un trenet que en diuen la mina. T'ho explico desde el cansament de treurem els taps, desequilibri, la pallisa de la fisio i la tallada de gespa, que amb el sol ha perdut la verdor i grogeixa. Tambe he fet una cosa poc habitual. Anar al sabater per arreglar unes sandalies. tan boniques que es mereixen una segona oportunitat de lluir. Normalment el calçat, al menys fins aquesta crisi no tenia mes oporunitats. Pero hi han peces, o per bones o per boniques, que la gent estima i les vol conservar. Igual pasara amb la roba. L'avi no lleça mai res. Si m'agrada perque si, si m'ho han regalat per agraiment i record i si m'ho he comprat jo i no m'agrada, per burro. En tot cas ho cremaria. Com cremaria els parcs tematics, que utilitzen la papanateria per enganyar la gent amb falses ilusions. Els llocs de pobres treballs perduts, a treballar les extensions de terra que guanyariem. Adeu Disney i Port aventura. Adeu, pobre noia morta al Tibidabo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada